گردشگری گردشگری .

گردشگری

محاسبه هزینه سفر به اروپا بدون نیاز به تور: راهنمایی و توصیه‌ها

پس از اینکه وقت سفارت را گرفتید، باید مدارک مورد نیاز را به پرسنل سفارت تحویل بدهید. پس از تحویل مدارک، از شما انگشت نگاری گرفته می شود در صورتی که مدارک شما کامل باشد و هدف سفر شما کارمند سفارت را قانع کند، ویزا را دریافت می‌کنید اما به هیچ عنوان ما به شما، سفر بدون تور را پیشنهاد نمی‌کنیم زیرا احتمال ریجکت شدن درخواست شما بسیار بالا است. بعضی آژانس‌های مسافرتی با توجه سابقه طولانی و حسن انجام سفر تفریحی در نزد سفارتخانه‌ها، علاوه‌بر بررسی دقیق مدارک و دریافت ضمانت بازگشت از سفر، شانس دریافت ویزای شما را بالا می‌برد.

اگر برای سفرتان تور فرانسه را انتخاب می‌کنید، تقریبا خیال‌تان از بابت ویزا راحت است. بیشتر تورها خدمات ویزا را هم انجام می‌دهند اما اگر خودتان می‌خواهید به طور مستقل وارد عمل شوید و کارهای سفر را انجام دهید، باید به فکر ویزا هم باشید. اولین مرحله برای دریافت ویزا پاریس، گرفتن وقت سفارت است.

ساعت کاری موزه ها و اماکن توریستی: بیشتر موزه‌ها بین ساعت ۹ یا ۱۰ صبح الی ۱۷ یا ۱۸ قابل بازدید هستند و گیشه بلیت معمولاً تا ۱ ساعت قبل از ساعت تعطیلی موزه باز است. بعضی از موزه‌ها و مکان‌ها در روزهای معینی از هفته، مدت زمان بیشتری را برای بازدید ارائه می‌دهند، مانند موزه لوور که چهارشنبه و جمعه تا ساعت ۲۲ شب باز است.

حمل و نقل در پاریس: سیستم حمل و نقل عمومی پاریس به طرز قابل توجهی گسترده بوده و تمامی شهر را پوشش می‌دهد. مترو زیرزمینی RER، تراموا و اتوبوس در پاریس تحت شبکه‌ای به نام «RATP» اداره می‌شوند. هر بلیت تک سفره ۱.۹۰ یورو قیمت داشته و ۹۰ دقیقه درون شبکه مترو قابل استفاده می‌باشد. یک گزینه مناسب دیگر برای توریست‌ها، بلیت‌های ۱۰ تایی به نام «Carnet» هستند که می‌توان با نرخ تخفیف‌دار ۱۴.۹۰ یورو آن را خریداری کرد.

فرودگاه‌ها: پاریس دو فرودگاه بین المللی دارد: فرودگاه شارل دوگل و فرودگاه اورلی. اکثر پروازهایی که از تهران عازم پاریس می‌شوند، در فرودگاه شارل دوگل فرود می‌آیند.

واحد پول: واحد پول فرانسه، مثل خیلی از شهرهای دیگر اروپایی، یورو است. بنابراین پیش از سفر پاریس، باید یورو تهیه کنید. اصلا به این فکر نباشید که در ایران دلار بخرید و در پاریس به یورو تبدیل کنید. زیرا صرافی‌های اروپایی درصد بالایی بابت این تغییر از شما کم می‌کنند.

قیمت مناسب و قدرت انتخاب بالا در سامانه آنلاین پرواز ایوار، اصلی‌ترین مزیت نسبت به رقبا به حساب می‌آید. در این سامانه می‌توانید با صرفه‌جویی در وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط با یک کارت شتاب (حتی برای بلیط هواپیما خارجی) بلیط خود را تهیه کنید. سامانه آنلاین بلیط هواپیما ایوار با فیلتر‌های مختلف و متنوع نظیر قیمت، ساعت رفت و برگشت، تعداد توقف‌های هواپیما و کلاس‌های پروازی، بهترین گزینه‌ها را به شما نشان می‌دهد. همچنین شما می‌توانید ارزان‌ترین قیمت بلیط در سه روز قبل و سه روز بعد از تاریخ وارد شده خود را مشاهده کنید تا در صورت امکان جابجایی سفر خود، مناسب‌ترین بلیط را تهیه کنید.

احتمالا همه ما رویای قدم زدن در شانزلیزه و بازدید از برج ایفل را در سر داشته باشیم. بر اساس گزارش آژانس مسافرتی ایوار، فرانسه (شهر پاریس)، پرطرفدارترین مقصد اروپایی در میان ایرانیان است. در مجموعه ایوار، تا به حال بیش از ۴۰۰ تور گروهی پاریس اجرا شده است و همواره یکی از محبوب‌ترین محصولات ایوار به حساب می‌آید.

منبع: رز بلاگ


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۲:۲۳ توسط:گردشگر موضوع: نظرات (0)