گردشگری گردشگری .

گردشگری

تور گردشگری خصوصی در چک

پرواز: کیفیت ایرلاین، ساعت پروازی مناسب (زمان ورود به شهر مقصد و استفاده از ساعات روز) و میزان توقف بین پرواز‌ها (زمان ترانزیت)، مهمترین عواملی است که هنگام خرید تورهای اروپایی باید به آن دقت نمایید. همچنین در صورت مستقیم نبودن پرواز، محل استاپ پرواز، تاثیر مستقیم بر مدت زمان پرواز شما خواهد داشت. در حال حاضر، ایرلاین ترکیش با توجه به کیفیت هواپیما، ساعت پروازی، مدت زمان توقف و همینطور لوکیشن ترانزیت (فرودگاه استانبول به دلیل قرارگیری در مسیر مستقیم بین ایران و اروپا)، مناسب‌ترین پرواز به نظر می‌رسد. اگر پرواز شما با هواپیمایی هایی نظیر امارات یا قطر انجام پذیر، با توجه به استاپ این پرواز‌ها در دبی و دوحه، میزان پرواز شما افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

هتل: ستاره هتل و محل قرارگیری هتل در شهر مقصد، از دیگر عواملی است که هنگام خرید تور باید به آن دقت نمایید. دسترسی هتل به ایستگاه‌های حمل و نقل شهری از دیگر مواردی است که هنگام خرید تور، باید به آن دقت نمایید.

بیمه مسافرتی: هنگامی که تور خود را خریداری می‌نمایید، مطمئن شوید که شما در مدت زمان سفر توسط آژانس بیمه شده‌اید و هزینه نهایی اعلام شده تور شما شامل بیمه نیز خواهد شد.

گشت‌های شهری و ورودیه‌ها: بعضی آژانس‌های مسافرتی در جهت ارزان‌تر ارائه دادن تورهای خود، اقدام به حذف گشت‌های تور می‌نمایند و شما مجبور خواهید بود برای شرکت در هر گشت، هزینه‌ جداگانه‌ای را در مقصد بپردازید. برای کنترل قیمت و افزایش قدرت انتخاب شما، بهتر است که بعضی از گشت‌ها به صورت آپشنال ارائه شود، اما عدم ارائه هرگونه گشت (صرفا جهت ارزان‌تر ارائه نمودن تور مسافرتی)، بی‌برنامه‌گی را برای سفر شما به ارمغان می‌آورد.

راهنمای فارسی زبان: راهنما، یکی از مهمترین عواملی است که می‌تواند سفر خوشی را برایتان رقم بزند. مجموعه ایوار در کنار راهنمایان خبره‌ای که سال‌ها در این زمینه تجربه کسب کرده‌اند، تضمین کافی را برای لذت بردن‌تان از سفر به شما می‌دهد.

خوشنام برای سفارتخانه‌ها: یکی از مهم‌ترین دلایل شرکت در تور اروپا، امکان ریجکت شدن در صورت اقدام به صورت شخصی است؛ اما دقت نمایید که آژانسی را انتخاب نمایید که تجربه‌ی اجرای بالا و موفق تورهای اروپا را داشته باشد، زیرا اعتبار آژانس در کنار مدارک شما، اصلی‌ترین دلیل برای دریافت ویزای شینگن شماست.

به گزارش امیگو دارای بیشترین تراکم قلعه در تمام اروپا است. در واقع، بیش از  دو هزار قلعه در سراسر این کشور وجود دارد  که برخی از آنان در شرایط عالی و  برخی فقط ویرانه هستند. بزرگترین مجموعه قلعه جهان در پراگ است و این کشور همچنین خانه برخی از قدیمی‌ترین قلعه های جهان است . دو قلعه کارلشتین و ویرانه های قلعه تروسکی در ابتدای دهه 1300 ساخته شدند.

در حالی که پارک های طبیعی بسیاری در سراسر اروپا وجود دارد، تنها تعداد کمی از آن‌ها با ابهت‌تر و منحصر به فردتر از بهشت بوهمی هستند. بهشت بوهمی که در شمال کشور چک قرار دارد، اولین ذخیره‌گاه طبیعی چک بود و امروزه نه تنها شامل هزارتوهای صخره‌ای ماسه‌سنگ (مشهورترین ویژگی‌ پارک)، بلکه ویرانه‌های قلعه، مسیرهای پیاده‌روی فراوان و غارهای دولومیت بوزکوف است. بزرگ‌ترین دریاچه زیرزمینی چک نیز در اینجا قرار دارد.

فرانتس کافکا یکی از استادان رئالیسم جادویی در پراگ به دنیا آمد و تمام عمر خود را آنجا گذراند. اگرچه کافکا بیشتر به خاطر کتاب مسخ (درباره مردی که از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که تبدیل به حشره شده است) شناخته شده است، اما بسیاری از آثار ادبی مهم دیگر از جمله دادگاه و قلعه را نیز نوشته است. می‌توانید محاکمه کافکا را در سراسر پراگ وهمچنین در موزه او، در بنای برنزی فرانتس کافکا که در گوشه خیابان دوسنی و وزنسکا نشسته است و حتی در داخل کافه لوور پیدا کنید.

چک

پر از مناظر تاریخی و مناطق حفاظت شده است، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از آنها به عنوان سایت‌های یونسکو معرفی شده اند. در سایت‌های تعیین شده یونسکو، فرصتی برای دیدن تاریخ به اشکال مختلف دارید. مراکز تاریخی پراگ، کوتنا هورا، تلچ و چسکی کروملوف همگی در فهرست میراث جهانی یونسکو هستند. ستون تثلیث مقدس در اولوموک و منطقه حفاظت شده دهکده تاریخی هولاسوویسه نیز همینطور است. این فهرست همچنین شامل منظر فرهنگی لدنیس-والتیس، یک مجموعه و منظره فرهنگی-طبیعی می‌باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۷:۲۴ توسط:گردشگر موضوع: نظرات (0)