گردشگری گردشگری .

گردشگری

سفر به جاده های کوهستانی ترکیه

تور ترکیه ایوار شامل سفر به استانبول و ساپانجا می‌شود. به این معنا که شما ابتدا به استانبول سفر خواهید کرد و بعد از چند روز اقامت در این شهر، به ساپانجا می‌روید و دو روز را هم در یکی از بهترین هتل‌های این منطقه اقامت خواهد کرد. حمل و نقل، اقامت و بازدید از ساپانجا به صورت کامل به عهده ایوار خواهد بود و شما درگیر هماهنگی‌ها نخواهید شد. بعد از اتمام مدت حضور در ساپانجا مجددا به استانبول بازمی‌گردید. دیدن این منطقه جذاب، یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های تور استانبول ایوار با دیگر تورها و بسته‌های سفر موجود در بازار سفر به استانبول است.

همانطور که اشاره کردیم، بازدید از ساپانجا می‌تواند به نقطه درخشان سفر شما تبدیل شود. طبیعت بکر این منطقه در کنار مناطق دیدنی آن، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای‌تان خلق می‌کند. اما سفر به ساپانجا، ممکن است به صورت انفرادی چندان آسان هم نباشد. هماهنگی با راهنمایان محلی که به زبان ترکی صحبت می‌کنند، ناآشنا بودن با منطقه و امکان گم شدن در منطقه، ممکن است سفر به ساپانجا را به یک تجربه گردشگری تلخ و استرس‌زا تبدیل کند. به همین خاطر، بهتر است حتما با فردی آشنا و راهنمایی قابل اعتماد به ساپانجا بروید.

به گزارش امیگو خوشبختانه ایوار با در نظر گرفتن این دغدغه، برنامه‌ای را طراحی کرده که طی آن شما بتوانید، بدون استرس و به آسانی به ساپانجا بروید و از سفری کوتاه به اطراف استانبول لذت ببرید.

لگولند (Legoland) جایی است که هم بزرگسالان و هم کودکان از آن نهایت لذت را می‌برند! در این مرکز تفریحی، بناهای مهم استانبول با استفاده از لگو، بازسازی شده‌اند و در فضایی قرار گرفته‌اند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. علاوه بر این سازه‌ها، کارگاه‌هایی برای تفریح کودکان نیز در نظر گرفته شده است. اگر همراه با کودک خود به استانبول سفر می‌کنید، می‌توانید یک نیم روز را به این مرکز اختصاص دهید تا کودک شما نیز یک خاطره ناب از استانبول کسب کند.

مطمئنا با یک سرچ ساده در گوگل یا پرس‌و‍‌جو کردن در خصوص تور استانبول ترکیه، با قیمت‌های مختلف مواجه می‌شوید که انتخاب از بین آن‌ها را به کاری بسیار دشوار تبدیل می‌کند. علت این تفاوت قیمت چیست؟ اصلی‌ترین دلیل تفاوت قیمت تورهای استانبول، خدماتی است که ارائه می‌شود. بنابراین، همراه پیشنهاد می‌شود که به‌جای مقایسه قیمت‌ها، ابتدا خدمات تورها را با هم مقایسه کنید.

از طرف دیگر، بسیاری از پکیج‌ها یا بسته‌های سفر که فقط شامل پرواز، اقامت و گاهی ترانسفر فرودگاهی هستند، به نام «تور» فروخته می‌شوند. درحالی که تور به مجموعه‌ای خدمات گفته می‌شود که پرواز، اقامت، گشت شهری، راهنمای فارسی‌زبان، ترانسفر فرودگاهی و بیمه را دربرمی‌گیرد. علت اصلی تفاوت قیمت تور استانبول ایوار با دیگر تورها نیز همین است. ایوار مجری مستقیم و ارائه‌دهنده معتبر تور استانبول است و همه خدماتی که از یک تور واقعی انتظار می‌رود را می‌توانید در تور استانبول ایوار دریافت کنید.

سفر به استانبول

نکات مهم و مخصوص خودش را دارد که حتما پیش از سفر باید به آن‌ها توجه شود. برخی افراد به صورت انفرادی به این شهر سفر می‌کنند و برخی دیگر نیز همراه با تورهایی که توسط آژانس‌های مختلف برگزار می‌شود، راهی این مقصد توریستی می‌شوند. اگر با آگاهی پایین قصد سفر با تور به استانبول را دارید، ممکن است با چالش‌هایی مواجه شوید. داشتن آگاهی به شما کمک می‌کند که بهترین آژانس و بهترین تور را برای سفر انتخاب کنید و بهتر بتوانید از زمان و هزینه‌ای که برای سفر به استانبول صرف می‌کنید، بهره ببرید.

آیا می‌دانید ساپانجا کجاست؟ ساپانجا منطقه‌ای شبیه به روستا است که در شرق استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است. بازدید از طبیعت زیبا و آب و هوای شگفت‌انگیز ساپانجا، به یکی از نقاط درخشان سفر شما به استانبول تبدیل خواهد شد.

آژانس ایوار از سال ۱۳۸۱ به صورت تخصصی در حوزه برگزاری تورهای اروپا، آسیا و آمریکا فعالیت می‌کند و با سابقه‌ای که در این حوزه دارد، خدماتی معتبر و قابل اعتماد به شما ارائه می‌دهد. امروزه ایوار قابلیت اعزام سالانه ۷ هزار مسافر را به مقاصد بین‌المللی دارد. قطعا تجربه سفر با تورهای ایوار، یک تجربه فراموش‌نشدنی برای همسفران خواهد بود. کارشناسان حرفه‌ای آژانس ایوار همراه شما هستند تا بتوانید بهترین گزینه را برای سفر انتخاب کنید. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱-۹۱۰۰۹۱۰۰ تماس بگیرید و با کارشناسان ایوار در تماس باشید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به وبسایت ایوار به آدرس eavar.com با تورهای این آژانس مسافرتی آشنا شوید و در خصوص شرایط، قیمت و زمان برگزاری این تورها اطلاعات دقیق کسب کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۶:۱۷ توسط:گردشگر موضوع: نظرات (0)