گردشگري گردشگري .

گردشگري

راهنماي كامل براي انتخاب بهترين تور فرانسه تجربه‌ي بي‌نظيري را رقم بزنيد

به دوران خيلي دور بازميگردد اما سفر پادشاهان قاجار (ناصرالدين شاه و مظفرالدين شاه) به فرانسه، توجه ايرانيان را بيش از پيش معطوف اين كشور كرد؛ در نتيجه نه تنها صاحب منصبان دولتي و اقشار مرفه يا ماجراجوي ايراني به فرانسه سفر كردند، بلكه فرانسه نيز از اين فرصت براي توسعه زبان و فرهنگ خود در ايران بهره برد. اعزام اولين گروه‌هاي دانشجويي به اين كشور و ساير مراودات فرهنگي و ادبي ديگر، فرانسه‌ را بيش از ساير كشور‌هاي اروپايي در نظر ايرانيان آشنا ساخته است.

مي‌توان گفت فرانسه، شناخته‌شده‌ترين كشور اروپايي نزد ايرانيان است. به گزارش آژانس خدمات مسافرتي ايوار، مجري تور اروپا، طي 10 سال اخير، فرانسه و شهر پاريس، پر تقاضا‌ترين سفر در ميان ساير كشور‌ و شهر‌هاي اروپايي بوده است، بالاتر از ونيز، بارسلون و رم!

ايوار به عنوان اولين برگزاركننده دوره بين‌المللي پيشرفته راهنمايان تور (WFTGA ) در ايران، اين افتخار را دارد كه ميزبان حرفه‌اي‌ترين راهنمايان كشور در سفر‌هاي خود باشد. راهنمايان ايوار از تهران تا تهران و در تمامي لحظات سفر، در كنار مسافرين حضور دارند و تمام تلاش خود را براي لذت و آسودگي بيشتر همسفران به كار مي‌بندند. اكثر راهنمايان ايوار، مدرسين دروس مختلف حوزه گردشگري در سازمان‌ها و موسسات گوناگون هستند و همگي علاوه‌بر دارا بودن مدرك بين‌المللي تورليدري از وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري صنايع دستي، دوره‌هاي داخلي راهنمايان ايوار را گذرانده‌اند.

مي‌توانيد سفر خود را قالب تورهاي انفرادي انجام دهيد. تورهاي انفرادي بنا به سليقه‌ شما برنامه‌ريزي شده و انتخاب ايرلاين، ساعت پرواز، هتل محل اقامت و ... متناسب با اولويت شما انتخاب مي‌شوند. در تورهاي انفرادي نيز مي‌توانيد از خدمات ويزاي شينگن استفاده نماييد.

خدمات رزرو

هتل‌هاي داخلي و خارجي نيز به صورت آفلاين و آنلاين توسط ايوار ارائه مي‌شود. تمامي پرداخت‌ها مانند ساير خدمات وبسايت ايوار به صورت ريالي و با كارت شتاب انجام مي‌پذيرد و وچر شما بلافاصله صادر و قابل استفاده خواهد بود.

بعضي ‌تورهاي ايوار (مانند تور فرانسه، سوئيس و اسپانيا) به صورت سري در تمام طول سال يك هفته درميان اجرا مي‌شود. ساير تورهاي تركيبي اروپا نيز با توجه به فصل، برنامه‌ريزي و اجرا مي‌گردد. به دليل حسن سابقه در اجراي تورهاي اروپايي، ايوار، آژانس مسافرتي مورد اعتماد بسياري از سفارتخانه‌ها نظير فرانسه، سوئيس و اسپانيا است كه روند دريافت ويزاي شينگن براي شما را آسوده مي‌سازد. غير از مسير‌هاي اروپا، بعضي مسير‌هاي خاص نظير كانادا، كره جنوبي، ژاپن، آفريقاي جنوبي، سريلانكا، كوبا، برزيل، استراليا و ... در سبد محصولات ايوار قرار دارد.

بيمه مسافرتي ابزاري مناسب براي حفاظت از سلامتي در برابر اتفاق‌هاي غير منتظره در سفر است، به‌طوري كه مي‌تواند هزينه‌هاي مالي و استرس‌هاي ناشي از آن را در مسافرت كاهش دهد. ايوار با همكاري بيمه سامان، اقدام به صدور بيمه‌ مسافرتي مي‌نمايد. بيمه مسافرتي، يكي از خدماتي است كه در پكيج‌هاي تورهاي گروهي اين شركت قرار دارد؛ پس اگر مسافر ما هستيد، نيازي به تهيه بيمه‌نامه مسافرتي نخواهيد داشت.

ايوار در راستاي رسالت اجتماعي خود، با همكاري فصلنامه گيلكمش، اقدام به تهيه و توليد كتاب‌هايي تحت عنوان «روياي سفر» نموده است. در گام نخست اين فعاليت، كتاب «روياي سفر؛ پاريس» تهيه و به مرحله انتشار رسيده است. هم‌اكنون كار كتاب «روياي سفر؛ ايتاليا» به اتمام رسيده و در مرحله انتشار قرار دارد. همچنين «روياي سفر، سوئيس» گام بعدي ايوار در سري كتاب‌هاي روياي سفر خواهد بود.

از آنجايي ‌كه خريد بليط اتوبوس داخل اروپا براي مسافران ايراني از طريق كارت‌هاي اعتباري مقدور نيست، شركت ايوار با همكاري شركت فليكس باس اين امكان را براي هموطنان عزيز فراهم نموده است. ايوار به عنوان تنها نماينده رسمي كمپاني فليكس باس در ايران از سال 2019، امكان خريد بليط اتوبوس در 28 كشور اروپايي را مهيا كرده است. شما مي‌توانيد در هر نقطه از اروپا سفر زميني خود را آغاز و از مسافرت خود لذت ببريد.

منبع: پارسي بلاگ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۹:۲۰ توسط:گردشگر موضوع: نظرات (0)

محاسبه هزينه سفر به اروپا بدون نياز به تور: راهنمايي و توصيه‌ها

پس از اينكه وقت سفارت را گرفتيد، بايد مدارك مورد نياز را به پرسنل سفارت تحويل بدهيد. پس از تحويل مدارك، از شما انگشت نگاري گرفته مي شود در صورتي كه مدارك شما كامل باشد و هدف سفر شما كارمند سفارت را قانع كند، ويزا را دريافت مي‌كنيد اما به هيچ عنوان ما به شما، سفر بدون تور را پيشنهاد نمي‌كنيم زيرا احتمال ريجكت شدن درخواست شما بسيار بالا است. بعضي آژانس‌هاي مسافرتي با توجه سابقه طولاني و حسن انجام سفر تفريحي در نزد سفارتخانه‌ها، علاوه‌بر بررسي دقيق مدارك و دريافت ضمانت بازگشت از سفر، شانس دريافت ويزاي شما را بالا مي‌برد.

اگر براي سفرتان تور فرانسه را انتخاب مي‌كنيد، تقريبا خيال‌تان از بابت ويزا راحت است. بيشتر تورها خدمات ويزا را هم انجام مي‌دهند اما اگر خودتان مي‌خواهيد به طور مستقل وارد عمل شويد و كارهاي سفر را انجام دهيد، بايد به فكر ويزا هم باشيد. اولين مرحله براي دريافت ويزا پاريس، گرفتن وقت سفارت است.

ساعت كاري موزه ها و اماكن توريستي: بيشتر موزه‌ها بين ساعت ۹ يا ۱۰ صبح الي ۱۷ يا ۱۸ قابل بازديد هستند و گيشه بليت معمولاً تا ۱ ساعت قبل از ساعت تعطيلي موزه باز است. بعضي از موزه‌ها و مكان‌ها در روزهاي معيني از هفته، مدت زمان بيشتري را براي بازديد ارائه مي‌دهند، مانند موزه لوور كه چهارشنبه و جمعه تا ساعت ۲۲ شب باز است.

حمل و نقل در پاريس: سيستم حمل و نقل عمومي پاريس به طرز قابل توجهي گسترده بوده و تمامي شهر را پوشش مي‌دهد. مترو زيرزميني RER، تراموا و اتوبوس در پاريس تحت شبكه‌اي به نام «RATP» اداره مي‌شوند. هر بليت تك سفره ۱.۹۰ يورو قيمت داشته و ۹۰ دقيقه درون شبكه مترو قابل استفاده مي‌باشد. يك گزينه مناسب ديگر براي توريست‌ها، بليت‌هاي ۱۰ تايي به نام «Carnet» هستند كه مي‌توان با نرخ تخفيف‌دار ۱۴.۹۰ يورو آن را خريداري كرد.

فرودگاه‌ها: پاريس دو فرودگاه بين المللي دارد: فرودگاه شارل دوگل و فرودگاه اورلي. اكثر پروازهايي كه از تهران عازم پاريس مي‌شوند، در فرودگاه شارل دوگل فرود مي‌آيند.

واحد پول: واحد پول فرانسه، مثل خيلي از شهرهاي ديگر اروپايي، يورو است. بنابراين پيش از سفر پاريس، بايد يورو تهيه كنيد. اصلا به اين فكر نباشيد كه در ايران دلار بخريد و در پاريس به يورو تبديل كنيد. زيرا صرافي‌هاي اروپايي درصد بالايي بابت اين تغيير از شما كم مي‌كنند.

قيمت مناسب و قدرت انتخاب بالا در سامانه آنلاين پرواز ايوار، اصلي‌ترين مزيت نسبت به رقبا به حساب مي‌آيد. در اين سامانه مي‌توانيد با صرفه‌جويي در وقت و بدون نياز به مراجعه حضوري، در كوتاه‌ترين زمان ممكن و فقط با يك كارت شتاب (حتي براي بليط هواپيما خارجي) بليط خود را تهيه كنيد. سامانه آنلاين بليط هواپيما ايوار با فيلتر‌هاي مختلف و متنوع نظير قيمت، ساعت رفت و برگشت، تعداد توقف‌هاي هواپيما و كلاس‌هاي پروازي، بهترين گزينه‌ها را به شما نشان مي‌دهد. همچنين شما مي‌توانيد ارزان‌ترين قيمت بليط در سه روز قبل و سه روز بعد از تاريخ وارد شده خود را مشاهده كنيد تا در صورت امكان جابجايي سفر خود، مناسب‌ترين بليط را تهيه كنيد.

احتمالا همه ما روياي قدم زدن در شانزليزه و بازديد از برج ايفل را در سر داشته باشيم. بر اساس گزارش آژانس مسافرتي ايوار، فرانسه (شهر پاريس)، پرطرفدارترين مقصد اروپايي در ميان ايرانيان است. در مجموعه ايوار، تا به حال بيش از ۴۰۰ تور گروهي پاريس اجرا شده است و همواره يكي از محبوب‌ترين محصولات ايوار به حساب مي‌آيد.

منبع: رز بلاگ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۲:۲۳ توسط:گردشگر موضوع: نظرات (0)

راهنماي رزرو تور اقتصادي به فرانسه: نكات حياتي براي سفر بي‌نقص

زمان ايده‌ آل سفر به پاريس بين ماه‌هاي ژوئن تا آگوست (خرداد تا پايان مرداد) و همچنين سپتامبر (شهريور) است. البته سفر در فصل‌هاي توريستي مزايا و معايب خاص خود را دارد؛ از صف‌هاي طولاني جاذبه‌هاي ديدني گرفته تا ازدحام جمعيت در شهر و افزايش چشمگير هزينه‌ها مانند هتل. سفر به پاريس با هر بودجه‌اي امكان پذير است. چه طرفدار سفرهاي لوكس و پنج ستاره باشيد، چه علاقه‌مند به سفر ماجراجويانه و بك‌پكينگ، راه‌هاي لذت بردن از پاريس فراوان هستند. تنها كافي است هدف خود را مشخص كنيد و چمدان‌هايتان را ببنديد.

اگر كاهش هزينه‌ها براي شما اولويت است

چتر و لباس گرم برداريد و پاييز خيره‌كننده پاريس را براي سفر انتخاب كنيد. ماه‌هاي اكتبر و نوامبر (مهر و آبان) شهر به استقبال پاييز هزار رنگ رفته و ديگر جمعيت عظيم توريست‌ها را نمي‌بيند. پاريس، با خلوتي و هواي مطبوع انتظار شما را مي‌كشد. اما همه مي‌دانيم كه پاريس شهري گران به شمار مي‌رود. پس در پاسخ سوالتان بايد گفت كه ارزان‌ترين فصل سفر به پاريس زمستان است؛ البته اگر تعطيلات ژانويه و سال جديد را در نظر نگيريم. از ماه دسامبر شهر به استقبال سال جديد مي‌رود و حال و هوايي خاطره‌انگيز در آن شكل مي‌گيرد؛ بازارها، تزئينات ويژه، ويترين‌هاي رنگارنگ و درخت‌هاي كريسمس در سرتاسر شهر خودنمايي مي‌كنند.

چرا قيمت تور فرانسه در وب‌سايت‌ها و آژانس‌هاي مختلف، متفاوت است؟

 قيمت تور فرانسه تحت تاثير عوامل مختلفي قرار دارد. از فصل سفر گرفته تا شركت هواپيمايي، هتل، گشت‌هاي شهري، تورهاي تك مقصدي يا تركيبي و غيره، هر يك مي‌تواند دليل اختلاف قيمت تورهاي فرانسه باشد بنابراين، اگر مي‌خواهيد قيمت تورهاي فرانسه را با هم مقايسه كنيد، بايد به تمامي خدمات تور توجه نماييد. آژانس ايوار با ارائه خدماتي منحصربه‌فرد و تكرار نشدني، تجربه توري بي‌نظير را براي شما فراهم كرده تا بتوانيد با پرداخت هزينه‌اي منطقي، خدمات كاملي دريافت كنيد و از لحظه به لحظه سفر خود لذت ببريد.

ايوار اولين مجري تورهاي زميني اروپا از تهران به حساب مي‌آيد. اگرچه تور‌هاي زميني (حركت زميني از تهران) در جهت آسودگي بيشتر مسافران ديگر اجرا نمي‌شود، اما تورهاي دور اروپاي زميني (با انجام پرواز در رفت و برگشت) همچنان جزو پرطرفدارترين تورهاي ايوار است. تورهاي اروپاي ايوار به صورت مستقيم و بدون واسطه اجرا مي‌شود و تمامي مراحل از برنامه‌ريزي سفر، رزرو هتل و پرواز گروهي، ثبت‌نام، بررسي مدارك، دريافت ويزا و اجراي سفر، توسط آژانس صورت مي‌پذيرد.

ايوار داراي مجوز بند ب و عضو انجمن هاي صنفي گردشگري و جامعه تور گردانان ايران و همچنين داراي لوح JATA مي‌باشد كه فرصت برنامه‌ريزي، فروش و اجراي تور به مقاصد مختلف را مهيا نموده است. ايوار كامل‌ترين پكيج‌هاي تورهاي اروپا را ارائه مي‌نمايد و شما مي‌توانيد مطابق با سليقه خود، از زيبا‌ترين شهر و كشور‌هاي جهان را در قالب تورهاي گروهي بازديد نماييد.

عموماً نمي‌توانيم بگوييم كه بهترين يا بدترين زمان براي سفر به فرانسه كدام است. هر ماه از سال با سليقه خاصي سازگار است و فرانسه هم از آن كشورهايي است كه فارغ از شرايط آب‌وهوايش، در هر فصلي، مزايا و معايب خودش را دارد. از اين رو در ادامه بهترين زمان سفر به فرانسه را از جنبه‌هاي مختلف بررسي مي‌كنيم تا انتخاب شما بيشترين سازگاري را با سلايق و شرايط شما داشته باشد.

منبع: آرام بلاگ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۲:۳۵ توسط:گردشگر موضوع: نظرات (0)

ده آژانس معتبر و حرفه اي در دنياي مسافرت تهران

•           آژانس مسافرتي سالوت (ايوار)

•           آژانس مسافرتي سفيران گشت امروز

•           آژانس مسافرتي ماركوپولو

•           آژانس مسافرتي دلتابان

•           آژانس مسافرتي شهر آيين

•           آژانس مسافرتي هگمتانه پرواز

•           آژانس مسافرتي دالاهو

•           آژانس مسافرتي تك ماه پرواز

•           آژانس مسافرتي هايپرشيا

•           آژانس مسافرتي جهان سير

بدون شك يكي از بهترين راه خريد يك محصول يا استفاده از خدمات، بررسي نظرات مصرف‌كنندگان قبلي است. ممكن است دوستان و آشنايان شما، تجربه سفر به اروپا را با يكي از دفاتر مسافرتي داشته باشند. همچنين معمولا مسافران قبلي يك آژانس، تجربه و نظر خود از سفر را در وبسايت‌ آژانس، شبكه‌هاي اجتماعي و يا پروفايل گوگل شركت به اشتراك مي‌گذارند. خواندن اين نظرات و توصيه آشنايان دور و نزديك، يكي از بهترين راه‌ها براي انتخاب آژانس مسافرتي معتبر است.

با توجه به سخت‌گيري‌هاي اروپا در زمينه صدور ويزاي شينگن براي ايرانيان، سفر به كشور‌هايي نظير فرانسه، سوئيس، اسپانيا، ايتاليا و ... بسيار متفاوت‌تر از سفر به ساير نقاط دنيا است. اين تفاوت، زماني محسوس‌تر مي‌شود كه يك ريجكتي نيز به پرونده شما اضافه شود و سفر به اروپا را براي شما دشوار‌تر از گذشته سازد.

در هنگام جستجو، ممكن است پكيج‌هاي مشابهي از يك سفر را در بسياري از وبسايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي مشاهده نماييد. پيشنهاد مي‌كنيم كه در اين شرايط، از كانتر مربوطه سوال كنيد كه آيا خود آژانس به صورت مستقيم تور را اجرا مي‌نمايد يا اين پكيج، صرفا توسط آن‌ها فروخته مي شود. آژانس‌هاي هواپيمايي كه مجري مستقيم يك خدمات هستند، تجربه‌ي بيشتري براي راهنمايي شما در انتخاب مقصد و همچنين بررسي مدارك مورد نياز شما خواهند داشت.

اولين عاملي كه يك آژانس مسافرتي را به يك شركت موفق تبديل مي‌كند، مديران حرفه‌اي آن است. مديران يك شركت مسافرتي خوب بايد حقوق مشتري را رعايت كرده و به واسطه‌ ارتباطات حرفه‌اي كه با ديگر شركت‌هاي فعال در صنعت گردشگري دارند، خدمات بيشتري را در اختيار مسافران قرار دهند.

از ديگر ويژگي‌هاي يك آژانس مسافرتي موفق اين است كه كاركنان آن با اخلاق و خوش برخورد باشند و در كمال ادب و حوصله به معرفي تورها و خدمات خود براي مسافران بپردازند. كاركنان بايد با صبر و حوصله تمامي گزينه‌هاي موجود در رابطه با تورهاي مسافرتي و خدمات را در اختيار مسافران قرار داده و علاوه بر مزيت‌هاي هر يك از خدمات‌ها، معايب آن را نيز به مسافران گوشزد كنند. خوش برخوردي كاركنان مي‌تواند سبب جذب مشتري بيشتر نيز گردد.

اگرچه تنها آژانس‌هايي كه مجوز گردشگري داشته باشند اجازه‌ فعاليت دارند، با اين حال برخي آژانس‌ها از مجوز معتبري برخوردار نيستند. بنابراين داشتن مجوز سازمان گردشگري معتبر يكي از اصل‌هاي مهم براي تبديل شدن به يك آژانس مسافرتي موفق است. آژانس‌هاي مسافرتي به واسطه‌ اين مجوز معتبر بايد مشكلات پيش آمده براي مسافران را برطرف كرده و پيگير شكايت‌هاي وارده باشند.

از جمله معيارهاي مهم در موفقيت يك آژانس مسافرتي حرفه‌اي بودن كاركنان آن است. اين حرفه‌اي بودن به منزله‌ جلب اعتماد مسافر و ارائه‌ مشاوره‌هاي درست و مفيد به آنان مي‌باشد.

منبع: رزبلاگ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۱۸:۲۳ توسط:گردشگر موضوع: نظرات (0)